Tuesday, October 16, 2012

COMEL KANNNN???


♥ ♥ ♥
berani ke ?


Ukhti : Aku merasa tidak pantas
untukmu.
Akhi : Kenapa?

Ukhti : Kamu dari kalangan
orang terpandang. Sedangkan
aku?
Akhi : Di Mata Allah, hanyalah
orang yang takwa yang
dimuliakan.

Ukhti : Kamu pintar, kamu juga
banyak orang yang suka.
Akhi : Banyak orang yang suka? Aku
tidak memerlukan mereka. Aku
hanya perlu pendamping dan
pembimbing untuk anak-anakku
kelak.

Ukhti : Aku juga tidak begitu
faham ilmu Agama.
Akhi : Kita boleh belajar
mendalami bersama-sama
nanti.

Ukhti : Aku tidak cantik seperti
mereka.
Akhy : Allah malah lebih
menyukai wanita yang cantik
akhlaknya.

Ukhti: kenapa dgn kamu? Sudah
aku katakan aku ini tidak pantas
untukmu. kita ibarat bumi dan
langit. Terlalu banyak perbezaan.
Akhi : Perbezaan akan membuat
kita saling melengkapi dan Saling
mengisi.

Ukhti : Tidak. Kamu terlalu
sempurna bagiku.
Akhi : Aku akan merasa
sempurna jika kamu ada di sisiku.

Ukhti : Cukuplah. Saya tidak mahu
dengar ucapan kamu lagi.
Akhi : Seribu bunga pun takkan
mampu membuat kamu melunak
juga?

Ukhti : Temuilah Ayahku saja. Itu
lebih berharga bagiku daripada
seribu bunga dan ungkapan cinta darimu..

kiriman dari ahli pages ini.. :)
Aku Redha Dengan Segala KetentuanMu

No comments:

Post a Comment